Diese Frage ist gespeichert in:

Anzeige

Neueste Antworten

354274
DanzAAA
DanzAAA (Rang: Student)

Slumdog Millionaire

Also ich konnte über die Ferien ein Referat + Inhaltsangabe über den film machen. Hab ihn mir nciht angesehen aber es auf wiki durchgelesen und dann die Inhaltsangabe gemacht. Könnt ihr bitte die Fehler verbessern und villt Ergänzungen machen oder inhaltliche Fehler berichtigen?
Wäre echt klasse

Sumary:Slumdog Millionär

This film ,, Slumdog Millionär” is about a boy called Jamal Malik, Jamal is a poor boy from India an he wins One Million Dollar at the Indisch quiz show ,,Who Wants to Be a Millionaire?“
Jamal is a poor boy, but only with his experiences in his life he gets the way to the One Million Dollar question. He could answer each question with an experience in his life.
He remeberes them and than he knows the answers, but the presenter of the show who is called Prem Kumar thinks that Jamal is a fraud. So in a commercial break on the toilett he gives Jamal a wrong answer for his aktualy question. But Jamal seen trough and could guessed the right answer. Before the last question could be asked, the bell ring and the show had been over.
When jamal wants to leave the studio the police had been already there. They takes him to the police station and jamal gets torment. As jamal gets the chance so speak he tells the police how he could answear all the questions. Each question is for one stage of his life and than everyone gets to know that jamal don’t want to win the money, he wants to find his girlfriend agian. He finds her but than he loses her again some times.
The police commissioner believes Jamal and drives him to the studio. Jamals brother Salim sees him in the tv and repents his way of life because he gets criminal. Jamals girlfriend he had been lost is the lady of pleasure of Salims boss.
Salim helps Latika to escape, he gets her his car and his mobile and than Latika wants to drive to the show. In this time Jamal gets asked the last question. He don’t know the the answer so the choses his mobilejoker. He knows only one number, the number of his brother. But than Latika had been on the phone and Jamal gets confused. He thought Latika is dead. But Latika had been still alive but she also don’t know the answer, so Jamal guesses the question and he win.
Salim fake one's own death because is boss wants revenge for Salims betrayal. Than Salim shot his boss down and then he lies in a bathtub full of money but then he gets shot down from the gurads of his ex-boss.Later in the night Jamal and Laktia meets in the Victoria station and kisses each other.

Anzeige

3 Antworten

396708
maulbeermaul

maulbeermaul

Rang: Emmy Noether (9.511) | englisch (392)

39 Minuten nachdem die Frage gestellt worden ist (19.04.2009 23:16)

1

Z. 2: Indian quiz show
Z. 5: he answers (Zeitfehler)
Z. 6: He remembers
Z. 8: toilet, the next question
Z. 9: but J. guesses the correct answer anyway
Z. 10: bell rings, show is over
Z. 11: the police is
Z. 12: they take him
Z. 15: doesn't want to win
Z. 18: TV
Z. 20: then
Z. 22: he doesn't know
Z. 23: Latika is on the phone
Z. 24: Latika was dead
Z. 25: doesn't know the answer ...wins
Z. 26: fakes his own death
Z. 27: Then... shoots
letzte Zeile: meet

uff.
Guck auch mal hier, ist auf Englisch:
http://en.wikipedia.org/wiki/Slumdog_Millionaire kopieren

0 Kommentare

Dein Kommentar zu dieser Antwort

Noch nicht registriert bei COSMiQ?
Melde dich hier an!

Bewertung:

hilfreich

Gute Antwort meinen:

letzte 10 Meinungen:

[Fenster schließen]
1

Als gute Antwort bewerten

Kommentare zur Antwort:

0

Kommentar abgeben

Anzeige
693690
bin_im_urlaub2

bin_im_urlaub2

Rang: Doktorandin (1.685) | englisch (89)

44 Minuten nachdem die Frage gestellt worden ist (19.04.2009 23:21)

2

Da ich den Inhalt des Films nicht kenne, kann ich nur eine grammatikalische Korrektur geben:

This film "Slumdog Millionär” is about a boy called Jamal Malik, Jamal is a poor boy from India and he wins one million Dollar at the Indisch quiz show ,,Who wants to be a Millionaire?“

Jamal is a poor boy, but only with his life experiences he took the way to the One Million Dollar question. He could answer each question with an experience in his life. (ist doppelt und würde ich weglassen)

He remembered them and than he knew the answers, but the presenter of the show who is called Prem Kumar thinks that Jamal is a fraud. During a commercial break on the toilett he gave Jamal a wrong answer for his aktual question. But Jamal saw trough and could guess the right answer. Before the last question could be asked, the bell rang and the show had been over.

When Jamal wanted to leave the studio the police had already been there. They took him to the police station and Jamal was crucified. As Jamal got the chance to speak he told the police how he could answer all the questions. Each question was for one stage of his life and than everyone got to know that Jamal didn’t want to win the money, he wanted to find his girlfriend again. He found her but than he lost her again some times (???).
The police commissioner believed Jamal and drove him to the studio. Jamals brother Salim saw him on tv and was sorry about his way of life because he became (besser "was") criminal. Jamal's lost girlfriend was the lady-love of Salim's boss.
Salim helped Latika to escape, he gave his car to her and his mobile (cell) phone and than Latika wanted to drive to the show. In the meantime Jamal asked the last question. He didn’t know the answer, so the choses his mobilejoker. He knew only one number, the number of his brother. But Latika had been on the phone and Jamal got confused. He thought Latika is dead. But Latika had been still alive but she already did’t know the answer, so Jamal guessed the question and he won.
Salim faked his own death because his boss asked for revenge for Salims betrayal.... Salim shot his boss down and then he lies in a bathtub full of money but then he was shot-down from the guards of his ex-boss. Later in the night Jamal and Laktia met at Victoria station and kissed each other.

Du hast mal die Vergangenheit und mal die Gegenwart benutzt. Es ist besser einheitlich in der Vergangenheit zu schreiben.

0 Kommentare

Melde dich hier an!

Bewertung:

hilfreich

Gute Antwort meinen:

letzte 10 Meinungen:

[Fenster schließen]
1

Kommentare zur Antwort:

0

Kommentar abgeben

589974
Porcius

Porcius

Rang: Professor (4.758) | englisch (33)

3 Minuten nachdem die Frage gestellt worden ist (19.04.2009 22:40)

3

1. ich würdes slumdog millionaire nennen
2. er gewinnt 10 millionen rupien

Ergänzung vom 19.04.2009 22:41:

3 ich würde sagen at hte english version of "who wants to be a millionaire"

0 Kommentare

Melde dich hier an!

Bewertung:

hilfreich

Gute Antwort meinen:

letzte 10 Meinungen:

[Fenster schließen]
0

Kommentare zur Antwort:

0

Kommentar abgeben

Anzeige

Diese Frage ist bereits geschlossen, daher sind keine Antworten mehr möglich. Du kannst jedoch einzelne Antworten kommentieren oder einen Kommentar hinterlassen.

• Kommentare

Das könnte Dich auch interessieren:

Nicht gefunden wonach Du suchst?

Dann stelle Deine Frage doch schnell und kostenlos!